حلدثه تروریستی کرمان

پیام تبریک رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز شباهنگ به مناسبت روز دانشجو

روز دانشجو مبارک
پیام تبریک رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت روز دانشجو

در آستانه فرا رسیدن 16 آذرماه روز دانشجو :

دکتر ایزد پرست رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز شباهنگ شهریار در پیامی فرا رسیدن سالگرد حماسه ۱۶ آذر را به جامعه ی علمی کشور و دانشجویان خانواده دانشگاه جامع علمی و کاربردی شباهنگ تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه متن پیام تبریک به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

16آذر نماد حق طلبی، آزادگی و استکبار ستیزی جوانانی است که با آگاهی، پویایی و استقلال طلبی خود، در برابر استبداد و استعمار به پاخاستند و نقطه عطفی را در تاریخ اجتماعی و سیاسی کشور ایران عزیزمان رقم زدند.

بی شک دانشگاه به عنوان یک نهاد الگوساز موجب ارتقاء دانش، بینش و نگرش شما عزیزان و به تبع آن رشد جامعه خواهد شد.

به نحوی که دانشجو در کنار آموزشهای تخصصی، آموزش مهارتی و اجتماعی را نیزخواهد آموخت و این امرمی‌تواند مطالبه‏‌گری و آرمانگرایی را به عنوان دو خصیصه ضروری و کارآمد در جهت مسئولیت‌پذیری و نقش پذیری شما جوانان انقلابی فراهم آورد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، این روز حماسی را به همه دانشجویان کشور و به ویژه دانشجویان عزیز دانشگاه جامع علمی و کاربردی مرکز شباهنگ شهریار تبریک عرض نموده  و از خداوند متعال آرزوی موفقیت در همه امورات فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم و امیدوارم که همگی در کنار هم بتوانیم ایران عزیز را به سوی سعادت و سربلندی سوق دهیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *